1 paź 2015

Makaron z sosem serowym

W mojej szafie zawsze mam makaron. Od czasu do czasu moje maluchy rzucają hasełko, że na obiad chcą makaron z sosem serowym. A że w lodówce często mam różnego rodzaju sery to robię im ekspresowy makaron z sosem serowym.







Składniki:

    około 200gr makaronu spaghetti
    200gr serka topionego śmietankowego
    50gr sera gorgonzola

    4-5 plasterków żółtego sera
    250ml słodkiej śmietanki
    1 łyżeczka masła
    sól
    pieprz ziołowy

Przygotowanie:

  Makaron ugotować al dente. Na patelni rozpuścić masło.  Dodać serki topione. Mieszać do rozpuszczenia. Wlać słodką śmietankę ciągle mieszając. Gdy składniki połączą się dodać żółty ser i gorgonzolę. Dokładnie wymieszać. Całość lekko posolić i popieprzyć świeżo mielonym pieprzem.




Makaron polać sosem. Na wierzch posypać startym parmezanem.
 
  

2 komentarze:

  1. Zrobiłem ostatnio ze śmietanką wypasioną mlekovity i wyszło cudownie, Polecam ;)

    OdpowiedzUsuń