28 sty 2015

Pasta jajeczna

Zastanawiałam się co zrobić na kolacyjkę. Ciągle kanapki z szynką lub serem a jest tyle różnych np. past i zrobiłam pastę jajeczną, którą nie robiłam przez długi okres.... Domownicy zajadali się z apetytem.

Składniki:

  5 jajek
  1,5 łyżki miękkiego masła
  1 łyżeczka majonezu

  pieprz, sól
  2 łyżki posiekanego szczypiorku

Przygotowanie:

  Jajka gotujemy na twardo i studzimy. Jedni jajko siekają drobniutko ja poszłam na skróty i starłam na tarce o grubych oczkach. Dodałam masełko, majonez, sól i pieprz świeżo mielony. Wszystko dokładnie wymieszałam. Na końcu dorzuciłam posiekany szczypiorek. I pasta gotowa.



2 komentarze:

  1. Zastanawiam się, dlaczego ludzie zawsze komplikują sobie życie. Jajka ucierać na tarce? Czy nie lepiej użyć do tego zgniatacza do ziemniaków? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za podpowiedź czym można zgnieść jajka, ale nie każdy ma w domu zgniatacz do ziemniaków (mówię o sobie), a tarcie jajek na tarce nie jest skomplikowane i robi się to bardzo szybciutko :)

      Usuń