14 mar 2015

Pudding z drożdżówki z truskawkami

Jak każdy z nas wie ciasto drożdżowe najlepsze jest tego samego dnia w którym je piekliśmy. Ja uwielbiam lekko wyschniętą drożdżówkę, ponieważ smaruję ją dżemem alb masłem i w takiej postaci zajadam się nią. Tym razem miałam ochotę na coś innego i tak powstał pudding z drożdżówki. Do tego dorzuciłam truskawki, które kocham i wyszedł pyszny "deser" na słodko :)




Składniki:

    ciasto drożdżowe
    250ml śmietanki kremówki 30%
    50ml mleka

    200g truskawek
    2 łyżki cukru pudru
    2 jajka
    1 żółtko
    1 łyżeczka cukru waniliowego

Przygotowanie:

   Brytfankę posmarować masłem. Drożdżówkę pokroić ułożyć w naczyniu. Truskawki przekroić na pół i ułożyć między ciastem drożdżowym.






 Śmietankę, mleko , cukier puder, jajka, żółtko i cukier waniliowy dobrze połączyć.

 Wylać na drożdżówkę. Piec około 40min w 160-180C.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz