7 mar 2015

Kogucik z jajka

Dzisiaj trochę urozmaiciłam śniadanko mojemu synkowi. Chciał jajko na twardo, więc zrobiłam mu kogucika. Może nic szczególnego (chodzi o trudność w przygotowaniu), ale sprawiło mi frajdę robienie kogucika a również synek był mile zaskoczony "innym" śniadankiem.



Składniki:

   1 jajko na twardo
   kawałek kiełbasy (ja miałam żywiecką)
  cienki plasterek parówki

   2 listki sałaty
   odrobinę keczupu
   kawałek paluszka solonego

Przygotowanie:

   Jajko lekko wystudzić, obrać i umieścić w kieliszku. Z kiełbasy wyciąć pasek i zrobić koronę (grzebyk kogutka). Z plasterka parówki wyciąć mały trójkącik (zjeść ten mały trójkącik) a z reszty parówki powstał dzióbek. Na czubku jajka zrobić kreskę (długość grzebyka) i włożyć tam grzebyk. Tak samo zrobić na przodzie jajka i wcisnąć dzióbek. Z keczupu zrobić np. rumieńce kogucikowi.


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz