18 cze 2014

Placki pancakes

Nadal na słodko, ale już nie ciasto :) Tym razem upiekłam dla moich maluszków pancakes. Długo szukałam odpowiedniego przepisu i w końcu uznałam, że to jest ten a przynajmniej tak stwierdziłam z dziećmi :) Przed upieczeniem tych placków kupiłam po raz pierwszy ( a mam 30 lat) syrop klonowy. Polecam go jest przeeeeeeeeepyszny, nie sądziłam, że aż tak bardzo mi zasmakuje :)

Składniki:

1 szklanka mąki
2 płaskie łyżki cukru
2 płaskie łyżeczki proszku do pieczenia

szczypta soli
1 jajko
1 szklanka mleka
2 łyżki roztopionego masła

Przygotowanie:

1.W jednej misce wymieszać suche składniki a w drugiej miseczce mokre.
2.Następnie połączyć ze sobą wszystkie składniki i dokładnie wymieszać trzepaczką
3. Piekłam na patelni o średnicy 15 cm








Na patelni











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz