19 sty 2015

Naleśniki z nutką kokosową, nadziewane białym serem

Wystarczy odrobina mleczka kokosowego aby naleśniki nabrały innego smaczku. Ja zrobiłam nadziewane twarogiem, ponieważ lubię takie naleśniki. Można je podawać na śniadanie lub kolacje a nawet na deser. Dodatkowo dałam dżemik, który robiłam latem.

Składniki:

około 300ml mleka
2 łyżki mleczka kokosowego
1 jajko

około 5 łyżek mąki
szczypta soli
200 gr twarogu
3 łyżki kwaśnej śmietany
1 łyżeczka cukru waniliowego
1 łyżka cukru

Przygotowanie:

Jajko wymieszać z szczyptą soli. Dodać mąkę, mleko i mleko kokosowe dokładnie wymieszać. Upiec naleśniki.
Twaróg (najlepiej mielony) wymieszać ze śmietaną i cukrami.
Na upieczone naleśniki nakładać farsz z twarogu i złożyć. Ja składam albo w trójkąty albo jak na zdjęciu w tzw. krokiety ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz