7 kwi 2015

3 Bit

Dawno nic nie pisałam, ale mam nadzieję, że znowu codziennie będę dodawać jakiś przepis :) Święta Wielkanocne minęły....ciasto skończyło się a moja rodzinka dalej pragnęła czegoś słodkiego. Zrobiłam proste, szybkie i co ważne dla mnie bez pieczenia ciasto 3 Bit.


Składniki:

     6 paczek dużych herbatników
     2 budynie waniliowe
     1/2 litra mleka

     250g masła w temperaturze pokojowej
     2 łyżka cukru pudru
     puszka masy kajmakowej
     500 ml śmietany 30%
     2 śmietan-fixy
     1/2 tabliczki gorzkiej czekolady

Przygotowanie:

   Budyń ugotować w pół litra mleka. Ostudzić. Zimny budyń zmiksować z masłem i 1 łyżką cukru pudru.
Blaszkę wyłożyć papierem do pieczenia. Ułożyć herbatniki. Na herbatniki wyłożyć masę budyniową i wyrównać. Ponownie ułożyć herbatniki a na nich rozsmarować masę kajmakową. Na kajmak ułożyć herbatniki. Śmietanę ubić z cukrem pudrem i śmietan-fixami i wyłożyć na herbatniki. Na górę zetrzeć na tarce czekoladę.

Warstwy od spodu:

herbatniki-masa budyniowa-herbatniki-masa kajmakowa-herbatniki-ubita śmietana-starta czekolada


   
  

7 komentarzy: