30 mar 2015

Kolorowy sernik na zimno

Ten serniczek robię najczęściej latem, ponieważ jest bardzo orzeźwiający. Jednak zrobiłam go teraz mimo, że za oknem pada i wieje. Uwielbiam ten owocowy zimny smak.... a co ważne jest bardzo prosty do zrobienia :)


Składniki:

    5 serków homogenizowanych waniliowych po 250g
    5 galaretek o różnych kolorach (smakach)

    puszka ananasów
    1 galaretka cytrynowa

Przygotowanie:
 
 Pierwszą galaretkę rozpuścić w szklance gorącej wody. Serek przełożyć do miski, dodać ostudzoną galaretkę. Dobrze wymieszać. Wylać do tortownicy wysmarowanej margaryną. Wstawić do lodówki. Od razu rozpuścić drugą galaretkę i postępować jak przy pierwszej aż skończą się serki i galaretki. Na koniec rozpuścić cytrynową galaretkę w 1,5 szklanki gorącej wody. Ananasy w całości położyć na stężały sernik. Gdy cytrynowa galaretka zacznie tężeć wylać ją na ananasy. Wstawić do lodówki.



2 komentarze:

  1. wygląda bardzo apetycznie! Kojarzy mi się z dzieciństwem, bo moja mama kiedyś takie robiła dość często

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja właśnie nauczyłam się go robić od mamy haha

      Usuń