14 sty 2015

Caprese

Dzisiaj na kolacyjkę robię caprese tylko ciut inną niż w oryginalnym przepisie. Oczywiście będzie tam mozzarella, pomidorki i bazylia, ale ja dodam jeszcze miks różnych sałat, ponieważ od jakiegoś czasu zamieniłam się w królika. Dzisiaj udało mi się w końcu dostać świeżą bazylię. Suszona też jest dobra, ale niestety bez porównania ze świeżą. Uwielbiam jej zapach :)
Wieczorkiem bądź też jutro rano wrzucę foteczki z mojej sałatki ala caprese.
caprese


 Składniki:

         mozzarella
         pomidor
         miks sałat

         świeża bazylia
         sos do sałatek


Przygotowanie:

        
       Pomidorka i mozzarelle kroję w plastry. Na talerzu układam różne sałaty na to na przemian pomidor i mozzarelle. Na górze posypałam świeżą bazylią i polałam odrobiną sosu do sałatek.



Od czasu do czasu lubię zjeść taką sałatkę, która jest szybka w wykonaniu, ale bardzo dobra.

       

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz