21 sty 2015

Sałatka ze szpinakiem baby

Ostatnio robię na kolację różne sałatki. W szczególności zasmakował mi szpinak baby. Tym razem na kolacyjkę zaserwowałam sobie taką sałateczke:









Składniki:

około 100 g sera feta
garść szpinaku baby
pierś z kurczaka

zioła (jakie lubimy)
sól
pomidor

sos:
łyżeczka miodu
łyżka musztardy
1 ząbek czosnku
szczypta soli
3 łyżki oliwy (oleju)
2 łyżki wody
sól

Przygotowanie:

 Pierś kurczaka kroimy w paski. Solimy i obsypujemy ulubionymi ziołami. Smażymy na patelni grillowej lub na zwykłej, ale z bardzo małą ilością tłuszczu.
Robimy sos: ząbek czosnku przepuszczamy przez praskę solimy szczyptą soli (ja dałam sól morską) i ucieramy czosnek z solą. Następnie dodajemy musztardę, miód, oliwę i wodę dokładnie mieszamy. Odstawiamy aby smaki przeszły.
Na talerz układamy szpinak baby. Na to pokrojony w kostkę pomidor i fetę również pokrojoną w kosteczkę. Na samą górę naszą usmażoną pierś z kurczaka (gorącą). Wszystko polewamy sosem w takiej ilości jaką lubimy. Ja lubię dość dużo tego sosu :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz